
Van klant tot medewerker. Francis vertelt.
06/07/2023Testimonial Vincent Kint
“Dag Tom,
Vanuit de grond van mijn hart …
Ik leerde Kantoor Demuynck kennen via de zaakvoerder Tom Demuynck. Onze wederzijdse passie voor Unizo bracht ons aan de praat. Tom is één brok energie en zeer gedreven en hoewel ik (nog) geen klant was, stelde Tom mij nooit de vraag om het te worden. Dus van aandringen en harde prospectie is hier helemaal geen sprake.
Ik had een lopend dossier dat verder kabbelde bij een andere verzekeraar. Toevallig vertelde ik mijn situatie aan Tom en hij stelde voor om de zaak even te bekijken.
De tips die hij mij toen gaf, deden mij geen moment twijfelen! Ik bracht al mijn verzekeringen binnen bij Kantoor Demuynck. Jawel, ook dat lopende, kabbelende dossier.
De snelheid waarmee de zaken toen werden geregeld stond in schril contrast met hoe het vroeger ging! Het dossier was binnen de maand afgerond. Een eenmalige toevalstreffer, zou je denken? Niets van, want keer op keer krijg ik dezelfde service en worden de zaken geregeld met oog voor detail en aandacht voor de klant!
Zo hadden we een lekkende boiler op de zolder, net op het moment dat wij in het buitenland waren. Onze kinderen kwamen toevallig even naar huis en waren getuige van het lek. Het water liep uit het plafond. Niet bepaald nieuws waar je vrolijk van wordt. Op dat moment neemt een gevoel van onmacht het over. Gelukkig belde ik toen naar Tom en meteen kreeg ik de juiste adviezen, werd er direct ingegrepen en werden de juiste mensen gecontacteerd om de situatie thuis onder controle te krijgen. Nadien werd het schadebedrag ook nog eens op een correcte manier bepaald.
In zo’n situaties besef je eens te meer hoeveel een verzekeraar waard is. Wel, Tom, Laurence en co: héél veel in jullie geval.
Dank om er te zijn wanneer het nodig is! Dank voor de professionaliteit en het inzicht waarmee jullie zaken begeleiden! Ik kan het iedereen aanbevelen!”